BERGEN OP ZOOM – Mevrouw Kitty van Heyst uit Bergen op Zoom, was de gelukkige winnares van de Zoek de mand actie van Stichting Ekulinda. Maandagmiddag mocht zij in ‘T Winkeltje op Het Zonneplein haar prijs en een bos bloemen als dank voor haar deelname in ontvangst nemen.

Stichting Ekulinda houdt de komende maanden in de Gemeente Bergen op Zoom de actie “Zoek de Mand”. Deze mand die hier op het Zonneplein de afgelopen weken heeft gestaan zal binnenkort elders in de gemeente weer opduiken. Het is de bedoeling om op deze manier zowel Stichting Ekulinda als de betreffende ondernemer die een plaatsje voor heeft, op een leuke manier onder de aandacht te brengen.

Gezien de huidige leegstand van vele panden kan je wel zien dat veel ondernemers het zwaar hebben en er vaak geen reserves meer zijn voor wat publiciteit. In de mand bevinden zich kleine kadootjes die men gratis mag meenemen. Stichting Ekulinda hoopt op deze manier een positieve bijdrage te leveren aan Bergen op Zoom . Dat ‘t Winkeltje als eerste locatie werd gekozen is niet geheel toevallig.De eigenaren Mo en Patty hebben al lang voor het bestaan van de stichting belangstellend meegeleefd met de oprichtster en ze 100 procent achter het doel van de stichting staan. Stichting Ekulinda bedankt hen bij deze ook hartelijk voor hun medewerking.

Link: Bergen op Zoomse Bode, dinsdag 26 september 2017

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!

Add a Comment